07 aprilie 2018

Stații locale de televiziune - azi la Nisporeni - mâine în toată țara

Azi am aflat că postul Canal 2 și-a deschis o stație locală la Nisporeni. 


Și după ce am privit cu atenție video-ul lansării, de unde am putem afla că în aceeași echipă media mai fac parte Noroc TV/FM Nisporeni și Vocea Basarabiei TV/FM Nisporeni, eu tare am vrut să desenez o umbrelă. Una mare (ca să încapă toți) și de culoare albastră (ca să ghiciți cui aparține umbrela).


Eu nu știu dacă ea este completă la moment, dar cu siguranță sub această umbrelă vor mai poposi și alte posturi. Tot din video aflăm că stații vor mai fi deschise.

Și misterul acestor stații locale care vor apărea în viitorul apropiat ca ciupercile după ploaie este unul destul de simplu. ALEGERILE PARLAMENTARE prin sistemul de VOT MIXT.

Candidații din circumscripții vor trebui promovați undeva. Având 48 de circumscripții va fi imposibil de promovat pe toți la posturile naționale. De aceea cineva acum pregătește totul în cele mai mici detalii.

Revenind la cele trei stații locale, tot ieri posturile au fost adăugate în grila iptv Moldtelecom.

Și tot ieri Dumitru Munteanu, Reprezentantul Guvernului în raionul Cimișlia, într-o postare pe Facebook, urează bun venit posturilor sus menționate în grila TV.


Totul este pregătit și controlat la un nivel foarte înalt :)

PS. Acum parcă devine mai clară intenția Norocului de a obține canale în eterul analogic despre care am scris.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu