02 aprilie 2018

Ce se vede la Hâncești - 01.04.2018

Fost-am ieri pe la Hâncești. Am urcat dealul până la releul din pădurea de la marginea orașului. Acolo am făcut și monitorizarea eterului.

Locația nu era chiar cea mai reușită, căci pădurea este un impediment serios. Totuși am reușit să recepționez 2 multiplexe.


Pe digital se pot vedea cele 6 posturi din MX-A pe canalul 31.
1. Moldova 1 2. TVR Moldova 3. Publika TV 4. Canal 2 5. Canal 3 6. Prime 7. Accent TV (test card) 8. TV Găgăuziya (test card)

Emisia este efecutată de pe pilonul Î.S. Radiocomunicații. Presupun prin antena roșie din vârful pilonului.

Releul din Hâncești, 2018


Am mai reușit să recepționez și MX-1 de la vecinii din România, (Popeni, Vaslui) pe canalul 39, unde sunt disponibile 9 posturi tv.
1. TVR1 2. TVR2 3. TVR3 4. TVR Cluj 5. TVR Craiova 6. TVR Iași 7. TVR Timișoara 8. TVR Târgu Mureș 9. TVR HD

Multiplexul românesc este disponibil doar pentru cei care locuiesc undeva sus, pe deal. În rest în oraș se vede doar multiplexul moldovenesc. Și se poate vedea chiar cu o șurubelniță sau o furculiță în loc de antenă.




Pe analog se pot recepționa următoarele posturi:

3 - Moldova 1 Strășeni
11 - Canal 2 - Strășeni
23 - Publika TV - Strășeni
30 - Prime TV - Strășeni
33 - Moldova 1 - Cimișlia
36 - CTC Mega - Hâncești
40 - Moldova 1 - Căușeni
45 - Canal 3 - Chișinău
47 - Canal 3 - Hâncești
51 - N4 - Chișinău

În registrul CCA în Hâncești figurează postul Canal 2 pe canalul 7, dar în intervalul de timp 16-19 emisie pe acest canal nu am depistat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu