27 ianuarie 2018

Ce se mai aude la Cluj?

Zilele trecute am vizitat Clujul. E adevărat că doar pentru câteva ore, dar a fost de ajuns pentru a ne dori să mai revenim.

Orașul ne-a impresionat în primul rând prin curățenie și ordine. A nins și acolo, dar nu e patinoar în aer liber ca la Chișinău. 

Transportul public circulă destul de des. La 7.30-8 dimineața nu am văzut îmbulzeala care domnește în troleibuzele de la noi. Tichete electronice sau prin SMS - noi încă visăm la așa ceva, dar clujenii le folosesc zilnic.
Orașul l-am privit doar din mers, din troleibuz și taxi. Dar e minunat. Stilul istoric al clădirilor ne-a fascinat. Iar prezența tramvaiului pe mine mă adâncește și mai mult în istorie (probabil pentru că la noi acest mijloc de transport este deja în istorie).

Oamenii sunt mai deschiși și binevoitori. Nimeni nu se rușinează să-ți facă un compliment ce copil drăgălaș ai.

La Institutul Oncologic la fel am fost primiți foarte bine. Medici zâmbitori și cu răspunsuri pentru toate întrebările noastre. 

Dar cel mai important a fost totuși că am aflat că mergem pe drumul corect și, dacă vom urma tratamentul indicat, vom ajunge la lumina din capătul tunelului. 

Chiar dacă scopul vizitei noastre a fost unul medical, pasiunea mea cu radiomonitoring-ul e încă vie  și nu am putut să nu fac un scan al FM-ului din oraș pentru a vedea ce se aude în Cluj.

Majoritatea posturilor au RDS și probleme cu identificarea lor nu au fost. Totuși unele au putut fi identificate doar auditiv, după gingle-uri.

Iată ce am reușit să pescuiesc cu telefonul mobil al soției (al meu n-are RDS):

87,8 Radio ZU
88,3 Radio Vocea Evangheliei
88,8 Radio România Actualități
89,4 Magic FM
89,8 Kiss FM
91,0 Radio Renașterea
91,7 RFI-Radio France Internationale
92,0 Kiss FM (din Bistrița)
92,2 Rock FM
92,8 Realitatea FM
93,2 Virgin Radio
93,4 Național FM (din Bistrița)
93,8 Radio Someș
94,5 Radio Transilvania
95,1 Radio Paprika
95,6 Radio Cluj
98,8 Kolozsvári Rádió Románia
99,3 Magic FM (din Bistrița)
99,8 Pro FM
100,4 Radio Maria
101,0 Radio România Cultural
101,5 Radio Impuls
102,2 Napoca FM
102,5 post neidentificat
103,0 Music FM
104,5 Digi FM
106,6 Europa FM
107,3 Itsy Bitsy FM
107,8 Digi FM (din Bistrița)

Vouă cum vi se pare Clujul?

foto: www.cluj.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu