18 noiembrie 2017

Primul meu aparat de radio

Azi mama a făcut curățenie în podul casei (părintești). Mă sună și îmi zice: -”Am găsit radiola ceea veche. Ce să fac cu dânsa?” -”Dacă îți încurcă, arunc-o!”, i-am zis eu.

Iar în mintea mea s-au început a depăna amintirile...

Vega 323. Aparatul prin care am descoperit radioul. Aveam și plăci, iar pe lângă ăsta mai aveam și un magnetofon cu bobine, dar pe mine m-a fascinat radioul. Radioul avea viață în el, era live.


'98-'99 Ascultați și voi un pic de istorie.

Aici Chișinău, Radio Moldova, programul 1

Aici Chișinău, Radio Moldova, programul 2 Luceafărul... Modern Club 805




Mai apoi a început aventura mea cu Radio Sănătatea Edineț, dar asta este deja o altă istorie...

PS. Rușii îi zic радиола, englezii - radiogramophone. Cum se numește aparatul ăsta în română?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu